10 stycznia 2016

TAG od Raven's Worlds

Raven's Words - Łapki Fenrir
Raven's Worlds


1. Ulubiona książka Ricka Riordana?
Hmmm... Każda jest niesamowita, ale chyba najbardziej podobał mi się Syn Sobka. Uwielbiam łączyć postacie z różnych uniwersum.

2. Kto jest Twoim boskim rodzicem?
Ananke, bogini zaślepienia. Może dlatego, że wydaję się inna niż jestem?

3. Najdziwniejsze wydarzenie z książek Ricka Riordana?
Kopniak z półobrotu trenera Hedge'a. I w ogóle cały trener Hedge, on po prostu jest dziwny.

4. Jak dowiedziałeś/łaś się o książkach Ricka Riordana? Jak na nie trafiłeś/łaś? Która była pierwsza?
Pierwszą był "Złodziej Pioruna", którą pożyczyłam od koleżanki. Jak to mówią - miłość od pierwszego przeczytania. Od tamtego czasu pochłaniam je jak woda papier.

5. Ulubiony moment z książek Ricka Riordana?
Wtedy, gdy Percy odmówił bogom bycia bogiem. W mojej głowie zrodziła się myśl "Pokaż im, niech wiedzą, że nie wszystko pójdzie według ich planu!".

6. Ulubiony bohater i bohaterka?
Ulubiony bohater to Nico, bohaterka - Hazel.

7. Grecy czy Rzymianie? A może Egipt lub Asgard?
Grecy <nie chce się przyznać, że nie przeczytała serii z Egipcjanami i Magnusa, jędza jedna>, ich relacje zdają się bardziej... nieprzewidywalne.

8. Najbardziej emocjonujący moment z książek?
Każda walka. To napięcie i adrenalina, mrrr...

9. Gdybyś musiał/a stoczyć walkę w świecie wykreowanym przez Ricka Riordana to jaką broń wybierzesz?
Dawno temu zakochałam się w szablach, szczególnie tych husarskich. Jakbym nie szabla, to bym wybrała łuk.

10. Którego bohatera najbardziej nie lubisz?
Chyba Reyna'y, jej wzdychanie do dwóch różnych facetów w tak krótkim czasie jakoś mi nie nie podobają.

11. Jak długo zajmuje Ci przeczytanie książek Ricka Riordana? Czytasz je jednym tchem?
Nigdy nie sprawdzałam, ale licząc na oko to jedną bym przeczytała w pół dnia (jeden dzień = dwie książki). Tak, zawsze czytam książki jednym tchem, chociaż czasam parę razy czytam niektóre sceny, bo są takie bardzo bardzo.

12. Którą książkę Riordana lubisz najmniej?
Żadnej. Wszystkie je kocham.

13. Czy książki Ricka Riordana nauczyły Cię czegoś? Jeśli tak to czego? Dlaczego warto po nie sięgnąć?
Pokazały, mi że nie wszystko może się wydawać takim, jakie jest. Gdzieś tam, hen daleko mogą istnieć cudowne i niesamowite rzeczy, ale nikt ich nie zauważa.
Wystarczy wierzyć.

14. Która kolejna mitologia powinna zostać motywem przewodnim następnych książek Ricka Riordana?
Słowiańska i Japońska (nigdy nie mogłam się połapać w ich bogach). Najlepiej jakby wszytstkie, nie musiałabym przeszukiwać internetu w poszukiwaniu szczątków informacji.

15. Od jak dawna czytasz książki Riordana?
Hmm... To będzie chyba od 2011. Tak, wtedy <sprawdźcie dokładniej, jest kiepska z matmy> byłam w pierwszej klasie gimnazjum.

16. Czy znasz bloga rickriordan.pl? Jeśli tak to pod jakim nickiem można Cię tam znaleźć?
Znam! Znam! Jestem pod nickiem Mila. Wstawiłam tak nawet kilka opowiadań (z czego dwóch nie dokończyłam, gupia ja) ale ostatnio mam problem z poruszaniem się po tym serwerze z powodu ogromnej ilości reklam (które tak naprawdę są wszędzie w mojej przeglądarce).

17. Nominuj kolejne osoby do odpowiedzenia na TAG 
Nominuję.... O już wiem: 

Partycję

Obserwujesz mnie, kotku, ja to wiem ^^
Ale dla ułatwienia (bo przecież nie przeczytałaś tej serii) dam ci inny TAG:


Czekam na odpowiedź w komentarzu.

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

© Anonim jest tylko wtedy dopuszczalny, gdy piszący go rzeczywiście jest nikim.
Maira Gall