16 marca 2016

Ćwiczenia szyi przy Anime

Kolejna dawka mojej demonicznej sztuki. Lepiej przygotować się na sporą ilość szoku i niedowierzania, bo nawet ja sama nie wiem, jak one się tu znalazły.



***

Efekt mojej ewolucji na przestrzeni trzech lat (wiem, ciemne zdjęcia, mało widać; skaner mi się zepsuł, przepraszam). Zastanawiam się, jak to będzie wyglądać za jakieś 40 lat... Pewnie powieszę się ze wstydu '^'.

Moja ewolucja

Jaki progres?




***
I oto nadchodzą żywe plagiaty! Anime to moja... bodajże trzecia, może czwarta pasja. Po lewej Ban z Nanatsu no Taizai (Siedem Grzechów Głównych), z prawej Erika i Kyouya z Ookami Shoujo to Kuro Ouji (Czarny Książe i Dziewczyna Wilk). Bana kocham ponad życie, a tamci... Po prostu to była całkiem ładna scena. Tak, jedzą się. To jest ładna scena.


Nanatsu no TaizaiOokami Shojo to Kuro Ouji


***
To też jest wzorowane na moim starszym rysunku. Niestety, tego starszego znaleźć mi się nie udało (wystarczy że przeniesiecie parkę z ptakiem na nich i proszę bardzo). To już trzeci rysunek z parą, powinnam to wstawić na walentynki. No cóż.
Tak przy okazji, obrazek ma zabawną właściwość. Obróćcie głowy w prawo (-->). 

Leżąca para

 Nie nie, nie musicie się wysilać. Trzymanie swojego faceta na rękach, takie romantyczne <3. Dla mnie to jest zabawne. Nawet bardzo ^^.

Stojąca para


***
Na pożegnanie dam wam tego seksownego króla demonów. Nie zwracajcie uwagi na rogi, taki się urodził. Dodam jeszcze, że jest bogaty i czeka na kogoś do towarzystwa.

Zbawić Ziemię i Świat


Na dzień dzisiejszy tyle. Może będzie coś więcej, ale nie oczekujcie wybitnych dzieł malarskich. Na razie zajmę się pewnym czekającym rozdziałem ZZiŚ, który pojawi się... no, kiedyś się pojawi.

1 komentarz

  1. Jejku! To jest takie ładne...
    To trzy lata różnicy, za 40 lat twoje postaci będą z kartek wyskakiwać. :)
    Pozdrawiam
    Jadwiga
    Zajęcza Nora

    OdpowiedzUsuń

© Anonim jest tylko wtedy dopuszczalny, gdy piszący go rzeczywiście jest nikim.
Maira Gall